Artikel archief

De winnaars van de JCW challenge zijn gekend !!

29-12-2020 15:52
26 JCW leden namen deel aan de JCW challenge en dienden in totaal 46 formulieren in. Absolute winnares was Linda Bauwens die niet alleen het exacte aantal raadde, maar liefst 3 van de 6 prijzen wegkaapte. Linda schonk echter 2 van haar 3 prijzen aan de volgende in het rijtje. Ook Francky De Dapper...

Kerstloop op de Biest 6 december 2020

10-11-2020 18:27
De Kerstloop op de Biest gaat jammer genoeg niet door !! Volgend jaar als alles goed gaat gaan we er opnieuw voor !!

JCW present in Dwars door Geluwe

12-10-2020 12:20
Een vijftal atleten trad aan in de Corpuss Run Dwars door Geluwe op 10 oktober 2020. Steve Corijn onderstreepte zijn vorm op de 14km en eindigde in 1u07'46". Nathalie Clauwaert, Natasha Wolfcarius en Nikita Meulebrouck eindigden respectievelijk in 1u13'56", 1u16'46" en 1u25'54". Francky De Dapper...

JCW leden lopen ook tijdens Corona !!

05-10-2020 19:36
Niettegenstaande veel wedstrijden worden afgelast vinden hier en daar toch nog wedstrijden plaats weliswaar mits inachtname van de COVID 19-maatregelen. 4 leden traden zo aan tijdens de natuurloop van Beernem op 3 oktober. Geert Vandewalle en Inge Persijn en Philip Decraene en Katrien Vandererven...

Gezinsuitbreiding bij JCW !!

03-10-2020 15:36
Felix Deweerdt, zoon van clublid Thijs werd geboren op 2 oktober 2020 ! Het bestuur en de leden van JCW wensen de jonge ouders Thijs en Gwendoline van harte proficiat !!  

Duurloopje met 20

03-10-2020 11:48
Op vrijdag 2 oktober hadden Francky en Eddy opnieuw een duurloopje uitgestippeld van om en bij de 10km. Ditmaal werd er gelopen in de richting van Wortegem. De lopers kregen een pittiger parcours voor de voeten geschoven. Zo werd na een eerste "zone pavée" in de Keizerstraat een kort trailrunneke...

Geslaagd duurloopje !!

19-09-2020 11:17
Voor de tweede maal organiseerde de club een duurloopje op vrijdagavond.  12 lopers daagden op en dit maal werd de wijk het Gaverke aangedaan. Op een gezapig tempo haspelden de lopers de 9,7 km af. Volgende afspraak op vrijdag 2 oktober. Francky en Eddy stippelen opnieuw een ander Waregems...

Schema's vanaf 15 juni beschikbaar.

31-05-2020 10:45
Op 15 juni worden de trainingen op de atletiekpiste opnieuw opgestart. Pascal heeft inmiddels zijn huiswerk af en het schema tot en met 27/7/2020 is hier beschikbaar. De opwarming op de atletiekpiste zal starten om 18u. De training start om 18u30. Er volgt later meer nieuws omtrent de trainingen...

Opvolging verder verzekerd voor JCW !!

30-04-2020 16:00
Op 21 april 2021 werden Inge Persijn en Geert Vandewalle de troste grootouders van Maud en Marcel. Netjes verdeeld om in de loopsporen te treden van hun oma en opa !! JCW wenst hen en de fiere ouders van harte proficiat !!

Schema's ter voorbereiding van het post Corona tijdperk

25-03-2020 18:11
Gelukkig kunnen we nog lopen tijdens het Corona tijdperk. Hou jullie evenwel aan de richtlijnen en loop het liefst alleen. Zij die willen kunnen zich voorbereiden op het post Corona tijdperk met het schema dat werd opgemaakt door Pascal Meirlaen.
Onderdelen 31 - 40 van 136
<< 2 | 3 | 4 | 5 | 6 >>