Artikel archief

Sterke vertegenwoordiging van JCW op eerste Baliekouter Run for Fun in Wakken.

03-03-2019 13:45
In een druilerig maar aangenaam regenweertje zakten niet minder dan 31 RedRunners af naar de eerste Baliekouter Run for fun in Wakken. De meesten haspelden op een aangenaam tempo de rondjes af en kwamen zo aan hun kilometers voor de zondag. Proficiat aan alle deelnemers die hiermee natuurlijk 30...

De Red Runners veroveren Deinze en Celles in het weekend

10-02-2019 13:57
Op zaterdag 9 februari trad Ulrike aan in haar eerste wedstrijd in Pont-à-Celles. Ze won de wedstrijd van 9km in haar categorie. Podiumplaatsen waren er in de winterloop van deinze voor Liesbeth Vankeirsbilck (2de vrouw op de 4,6km), Leen Van de Wege (2de vrouw op de 8,9km) en Jeffry De Groote (3de...

Goede seizoensstart voor JCW in Cadzand !!

04-02-2019 14:16
Na het vele labeurwerk op de training kwam eindelijk de eerste grote uitdaging ! Met 19 leden kwamen ze aan de start waarvan er maar liefst 12 deelnamen aan de halve marathon ! Hun resultaten vind je hier. Mocht er iets niet kloppen in de uitslag laat het ons weten !! Tijdens de wedstrijd konden de...

Nieuwe jaar vreugdevol ingezet in Sportkaffee Desselgem

29-01-2019 16:47
Met z'n allen de voeten onder tafel schuiven was het credo op zondag 27 januari 2019. In een gezellige sfeer werd er gekeuveld over koetjes en kalfjes en werd het jaar op gang geschoten met onder meer het lokale streekbier de "Dikke Jan".  Hieronder een sfeerfoto van de lopers op het feest !!

JCW opnieuw actief op vele fronten tijdens het weekend van 19 -20 januari

21-01-2019 09:45
De JCW-ers lieten zich opnieuw niet onbetuigd tijdens het voorbije weekend. Angelo Yde en Leen Van de Wege waagden zich op het trail pad in Aalter en maakten de 24km rond in respectievelijk 2u10' en 2u21'. Op zondag kon de ijzige kou ook 10 andere leden niet stoppen om deel te nemen aan de...

Grote delegatie van JCW aan de start in de Sylvesterjogging van Wielsbeke !!

31-12-2018 15:07
19 leden kwamen aan de start in Wielsbeke !! Met 3 leden in de top 10 (Jeffry De Groote, Tom Decostere en Christophe Vercruysse) van de 5km kon de zondag niet meer stuk !! Alle uitslagen zijn terug te vinden onder uitslagen JCW leden.

Podiumplaatsen in Deerlijkse Kerstcorrida !!

23-12-2018 17:46
20 JCW leden namen deel aan de Kerstcorrida in Deerlijk. 4 onder hen kaapten een podiumplaats weg. Pascal Meirlaen werd 2de bij de heren +50 op de 5km, Martin Meirlaen werd 3de bij de heren +60 op de 5km terwijl Dirk Merlier 3de werd op de 15km bij de heren +55. Linda Bauwens werd 2de bij de...

Het is gebeurd !! De clubkampioenen 2018 zijn gekend !!

16-12-2018 14:47
Inge Persijn en Patrick Veys kunnen voortaan door het leven als Clubkampioen van de grootste joggingclub van Waregem !! Proficiat aan beiden !! De overige laureaten en het volledige klassement bij de dames en de heren vind je hier.

Pascal Meirlaen wint de winterjogging van Deinze

16-12-2018 14:05
Met 11 dapperen stond JCW aan de start van de winterjogging van Deinze.  Op de 4,6 km stond er geen maat op Pascal Meirlaen die de wedstrijd won !! Er waren 77 finishers. Op de 8,9 km zetten Eddy Desmet, Guido Verhamme en Linda Bauwens hun beste/mooiste beentje voor. Eddy werd 15de, Guido...

Sponsor AUTOBEDRIJF TIERS in de kijker op de Biest