Algemene ledenvergadering van 6 maart 2019

07-03-2019 14:11

27 leden waren aanwezig op de Algemene Ledenvergadering van 6 maart 2019.

Het volgende werd besproken/beslist:

1. Jaarrekening 2018 en Balans op 31/12/2018 werden via handopsteking unaniem goedgekeurd; De vzw maakte €974 winst in 2018;
  2. Budget 2019 werd unaniem goedgekeurd;
  3. St Bernardusloop werd kort besproken;
  4. Wijzigingen in activiteitenkalender: JCW happening wordt verplaatst naar 29 september 2019;
  5. Run into the Zone: inschrijvingen via de club zijn afgesloten. Wie nog wil inschrijven doet dit zelf en nadien betaalt de club het inschrijvingsgeld terug;
  6. Begeleiders voor ontbijtjogging werden gevonden; Tijdens het ontbijt wordt de oude kledij aan het project Hope for the Children overhandigd; Ook niet JCW sportkledij kan ingegeven worden.
  7. 10 miles van Antwerpen en 20km van Brussel: leden moeten zelf inschrijven. Er wordt een apart trainingsschema opgemaakt door Pascal Meirlaen;
  8.  Voorbereidingen voor Reims zijn zo goed als rond. Vervoer en verblijf zijn OK. De leden worden verzocht vooraf het medisch attest te laten invullen door hun dokter en dit voor alle afstanden. Inschrijvingen voor de verschillende wedstrijden gebeuren door de leden zelf en kunnen gebeuren vanaf 2 april 2019 via Run in Reims.
  9. Indien er leden zijn die een lactaattest willen afleggen dan kan dit. Binnenkort wordt hiervoor een mail gestuurd.
  10. Er wordt geen voorraad aan kledij meer aangelegd. Nieuwe kledij wordt besteld via een formulier. Meer info op de pagina Kledij.
  11. Inschrijvingen voor de activiteiten van JCW zullen voortaan meer gebeuren via elektronische formulieren. De leden worden verzocht die te gebruiken.