Nieuws

Sterke prestaties door JCW-ers tijdens het weekend van 26 en 27 maart 2022 !!

29-03-2022 11:24
In tal van lopen variërend van 6km tot halve marathon was JCW weer present. Benieuwd hoe ze er het vanaf brachten klik dan hier. Proficiat aan alle Red Runners met deze puike prestaties !!

Succesvolle eerste plogging binnen JCW

12-03-2022 14:37
27 leden zetten zich op 12 maart in voor het milieu in Waregem ! Dat het een succes was, was vooral te merken aan de vele PMD zakken die gevuld werden met zwerfvuil ! Dikke proficiat aan de Straffe Madammen die instonden voor een perfecte organisatie !!

Straffe Madammen halen de pers

18-02-2022 11:33
De Straffe Madammen haalden de pers met de eerste plogging uit de geschiedenis van JCW. Blij dergelijke Straffe Madammen in onze club te hebben !! JCW leden kunnen nog altijd inschrijven via dit formulier tot 25 februari 2022. Bovendien verdienen ze dan ook punten voor het clubkampioenschap !!

JCW doet het goed in Deinze !!

13-02-2022 13:27
JCW trad aan met 7 leden tijdens de winterjogging in Deinze. Emelie Van Isacker won de 9.7km bij de dames. Bij de Heren werd Mayko Viaene 8ste op dezelfde afstand, terwijl Piet Lissens 31ste en Hannes Meirlaen 33ste werden. Op de 4,7km werd Sophie Christiaens 2de bij de dames en 10de overall. Geert...

JCW doet het goed tijdens de winterjogging van Deinze op 23 januari 2022 !

23-01-2022 14:25
Met een 4de, 5de, 6de en 8ste plaats op 53 presteerden respectievelijk Geert Van Praet, Peter Deleu, Sophie Christiaens en Pascal Meirlaen sterk tijdens de 4,7km van de Winterjogging van Deinze. Bovendien werd Sophie winnaar bij de dames ! Piet Lissens deed na lange afwezigheid zijn wederoptreden...

JCW present op de Kerstloop in Waregem

05-12-2021 18:39
Dat de Red Runners zichtbaar zouden zijn op de Kerstloop stond in de sterren geschreven !! Met maar liefst 38 deelnemers kleurden de straten van de Biest goed rood !! De Red Runners vóór de start !!

Clubkampioenen zijn gekend !!

22-11-2021 10:32
Op één manche van het einde zijn de clubkampioenen gekend !! Linda Bauwens doet dit huzarenstukje over en wordt voor de tweede maal clubkampioene !! Jurgen Balcaen mag het komende jaar fier de titel van clubkampioen 2021 dragen !! Proficiat aan beiden !! Het volledige klassement vinden jullie hier...

Sterke prestaties in de Jongerencross !!

07-11-2021 13:23
Tijdens de jongerencross van Waregem haalden 3 JCW-ers het podium ! Emily Van Isacker won haar reeks, terwijkl Ilse Tack 3de werd in haar reeks. Peter Deleu anderzijds werd 2de in zijn reeks. Ook aan de andere JCW leden, Linda Bauwens, Inge Persijn, Geert Vandewalle, Jurgen Balcaen en Kristof...

Twee straffe madammen in Rotterdam !!

25-10-2021 11:44
Op 25 oktober namen 2 straffe madammen deel aan de marathon van Rotterdam. Ilse Tack haalde de eindmeet in een schitterende 3u40'28". Kathleen Gobbin eindigde straf in 4u21'20". Uiteraard een applaus waard !! Proficiat aan de beide ladies !!  

Sterke prestaties in Brugge en Parijs !!

17-10-2021 20:18
Op 17 oktober waagden een aantal JCW leden zich aan de langere afstand. Na haar opgave wegens ziekte in London, startte Marianne Declerck in de marathon van Parijs. En ja hoor ze haalde de medaille binnen. Proficiat Marianne !! De familie Decouttere liep in Brugge. Dennis startte in de marathon en...
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>